۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۲۰:۵۷

فرمانده انتظامی شهرستان شوش:

سیستم پایش تصویری شهرستان شوش تکمیل شود

سیستم پایش تصویری شهرستان شوش تکمیل شود

شوش- فرمانده انتظامی شهرستان شوش، خبرنگاران را چشمان بیدار جامعه دانست و گفت: تکمیل سیستم پایش تصویری شهرستان شوش برای مقابله با جرایم حوزه‌های مختلف ضروری و مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ روح الله یاری زاده عصر امروز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: تقویت ارتباطات و تعامل نیروی انتظامی با اصحاب رسانه می‌تواند تسهیل‌کننده مسیر دستیابی به اهداف مشترک باشد که همان آرامش جامعه است.

وی گفت: اصحاب رسانه با نشان دادن اقتدار پلیس می‌توانند نقش مهمی را در راستای تقویت احساس امنیت ایفا کنند.

فرماندهی انتظامی شهرستان شوش با یادآوری اینکه پلیس ساعات کاری نداشته و شبانه روز به دنبال برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه است، تصریح کرد: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به همدلی، برنامه‌ریزی و مشارکت مردم، مسئولان و اصحاب رسانه نیاز است.

یاری زاده اظهار کرد: خبرنگاران از انتشار اخبار و گزارش‌های تحریک کننده باید پرهیز کنند و نباید اخباری منتشر شود که زمینه سوءاستفاده دشمن را به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در برخی از شهرهای کشور ممکن است تنش آبی ایجاد شود، افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی کشور و خوزستان مسئله تأمین آب است؛ بنابراین اصحاب رسانه نباید اجازه دهند که دشمن از این مشکل کم آبی با انتشار مطالب کذب و خلاف واقع سوءاستفاده کند و آرامش روانی جامعه را مورد هدف قرار بدهد.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش خواستار تکمیل هرچه سریع‌تر سیستم پایش تصویری این شهرستان شد و افزود: تکمیل سیستم پایش تصویری این شهرستان برای مقابله با جرایم حوزه‌های مختلف ضروری و مهم است.

وی گفت: برای این مورد اقداماتی انجام شده اما نیاز است همه دستگاه‌های اجرایی، نهادها و شرکت‌های بزرگ این شهرستان همکاری لازم را داشته باشند تا هرچه سریع‌تر پرونده پایش تصویری شهرستان شوش بسته شود.

فرمانده نیروی انتظامی شوش، راه‌اندازی کلانتری شهر حر را بسیار مهم و تأثیر گذار دانست و افزود: تاکنون نشست‌های متعددی با مسئولان مربوطه و شورا و شهردار شهر حر برای احداث و راه‌اندازی کلانتری این شهر صورت گرفته اما انتظار داریم شورای اسلامی و شهردار شهر حر در بحث تأمین و تجهیز ساختمان مورد نیاز همکاری لازم را داشته باشند تا هرچه سریع‌تر شاهد راه‌اندازی کلانتری در این شهر باشیم.

کد خبر 5466434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha